Het juiste antwoord op elke vraag

Support Tickets Software

Het juiste antwoord op elke vraag

  • Behoud het overzicht over alle gestelde vragen
  • Koppel elk ticket automatisch aan een klant, of verbind er een taak aan die je toewijst aan een medewerker
  • Registreer prestaties om ze correct te factureren
  • Los ook interne vragen gemakkelijk op

Help je klanten snel verder. Met het ticketingsysteem ondersteun je hen super efficiënt. Je medewerkers vinden alle info gemakkelijk terug in één gezamenlijke mailbox. Bovendien koppelt Teamleader elk ticket automatisch aan de juiste contactpersoon uit de CRM-module.

Probeer nu 14 dagen

Beheer vragen van klanten

Teamleader verzamelt de e-mails in haar support tickets software die klanten naar je supportafdeling sturen. Zo heb je zicht op álle gestelde vragen. En kunnen verschillende medewerkers de vraag beantwoorden, of bijlagen toevoegen. Wil je intern overleggen voor je de klant een antwoord stuurt? Dan doe je dat moeiteloos via de module.

Koppel tickets aan je CRM

Teamleader koppelt elk ticket aan het CRM systeem. Zo zie je meteen welk ticket bij welke klant hoort. Hoort er een taak bij? Dan voeg je die toe, en selecteer je een medewerker om haar uit te voeren.

Factureer je tickets

Teamleader registreert hoeveel tijd je medewerkers aan een ticket spenderen. De gepresteerde tijd komt dan via de CRM-module bij een klant of project te staan. Zodat je ook daarvoor een correcte factuur bezorgt aan je klant.

Gebruik interne tickets

De ticketingmodule zet je ook handig in voor interne communicatie. Een medewerker die een vraag heeft - bijvoorbeeld over een specifiek project - krijgt zo snel hulp van zijn collega’s.