Teamleader
Gebouwd voor de kleinere bedrijven die het proces van lead-to-cash efficiënter willen inrichten. Van het eerste contact tot aan de betaalde factuur: meer gedaan met minder gedoe.
Teamleader is perfect om met een aantal vaste collega’s soepel samen te werken.
Jij wilt je focussen op je core business, jouw passie. Laat de administratie maar aan ons over!
Een goede relatie met je klanten is van levensbelang. Met Teamleader houd je de volledige contactgeschiedenis bij, per contactpersoon of bedrijf. Dat Excelsheet kun je nu wel weggooien!
Een mooie offerte of factuur straalt vertrouwen uit en nodigt uit om te betalen. In Teamleader is dat gemakkelijk te ontwerpen en telkens opnieuw te gebruiken.
Een offerte opmaken in het ene programma, een project opstarten in het andere en achteraf factureren in een derde? Bespaar je de moeite en voorkom fouten.
Je werkt vooral aan kortere projecten en voor veel verschillende klanten tegelijk.
Checken waar je ook alweer precies moest zijn, de status van een offerte opvolgen, uren registreren en een werkbon opmaken: het kan allemaal op je mobiel.
Jouw businessmodel is gebaseerd op het schrijven van tijd. Al dan niet in combinatie met materiaalkosten.