Doe het zelf.

Onze DIY-formule: ontdek Teamleader zelf.

Ontdek Teamleader met de hulp van de video’s, tutorials en how-to’s in ons supportcentrum. Die zijn 24/7 voor jou beschikbaar en helemaal gratis.

CRM

Hoe werkt het?

  • Webinars

    Onze producttrainingen.

    Leer hoe Teamleader werkt aan de hand van onze opgenomen trainingsvideo's. CRM, tijdregistratie, facturatie: kies je thema en bekijk meteen hoe je ermee aan de slag kan.

  • Supportcentrum

    Ons supportcentrum.

    Na het volgen van de producttrainingen heb je misschien nog een aantal specifieke vragen. In ons 24/7 supportcentrum vind je honderden FAQ’s én antwoorden in de vorm van artikels en video's.

  • Supportteam

    Ons supportteam.

    Raak je er toch zelf niet uit en heb je hulp nodig van een mens van vlees en bloed? Dat kan! We staan ter beschikking per e-mail in je eigen taal. Telefonische hulp nodig? Dan plannen we die samen in.

Toch meer begeleiding nodig?
Krijg advies of besteed alles uit.

Heb je bij de opstart en implementatie toch behoefte aan hulp van een vaste contactpersoon? Krijg online begeleiding van een expert of laat onze Service Partner ter plaatse komen.

Probeer Teamleader twee weken gratis.

Eerst proberen, dan pas beslissen? Dat kan. Test het volledige Boost-pakket twee weken gratis uit.

  • Je vindt je draai niet? Geen probleem, dan betaal je niks.
  • Heb je persoonlijke ondersteuning nodig? Krijg online begeleiding door een expert of besteed de implementatie uit.
Project management tool
Project management tool

Veelgestelde vragen.

  • Wat is het verschil tussen Doe-het-zelf en andere onboardingformules?

    Met onze Doe-het-zelf-formule ontdek je Teamleader zelf, in je eigen tempo. In ons supportcentrum vind je alle producttrainingen, best practices en antwoorden op je vragen. Die zijn 24/7 voor jou beschikbaar en helemaal gratis.

    Krijg je liever online begeleiding of besteed je de implementatie graag helemaal uit, dan kan je kiezen voor onze andere onboardingformules: Do It With Help of Done for You. Daarvoor betaal je een eenmalige kost.

  • Is het haalbaar om zelf te starten met Teamleader?

    Ben je een doe-het-zelver en zoek je graag zelf je weg in Teamleader, dan is zelf starten zeker haalbaar. In ons supportcentrum verzamelden we voor jou alle hulpmiddelen, van opgenomen producttrainingen tot best practices om je workflow te optimaliseren.

    Loop je toch nog ergens tegen aan? Neem dan contact op met ons supportteam. Ze helpen je verder via e-mail en in je eigen taal. En heb je telefonische hulp nodig, dan plannen we die samen in.

  • Wat als ik bestaande data, bijvoorbeeld uit mijn boekhoudpakket, wil overzetten naar Teamleader?

    Gegevens zoals klantencontacten, facturen, deals, projecten, ... kan je zelf importeren in Teamleader via een Excel- of CSV-bestand.

    Krijg je graag begeleiding bij het importeren van data, dan kan je een beroep doen op onze Do It With Help-formule. Via videocall en screensharing helpt een vaste contactpersoon je stap voor stap bij het opzetten van je account. Hiervoor betaal je een eenmalige kost.

    Besteed je de implementatie liever uit? Dat kan, met onze Done For You-formule. Na een intakegesprek komt een van onze erkende Service Partners bij jou ter plaatse om alle gegevens te importeren in Teamleader. Je betaalt een eenmalige kost van maximaal 1.000 euro en voor je het weet is alles up en running.

  • Wanneer kies ik beter voor online begeleiding door een expert of implementatie ter plaatse?

    Wil je geen tijd verliezen met gegevens importeren en uitzoeken hoe alles werkt? Met onze Do It With Help-formule ga je nog sneller van start. Of besteed de implementatie volledig uit aan een van onze erkende Service Partners. Imports, implementatie, ...: zij doen alles voor jou terwijl jij je focust op je werk.