Ticketsysteem

Geef je klanten, leads of leveranciers de beste ondersteuning. Met de support tickets van Teamleader beheer je alle vragen via een centrale inbox. En link je elk ticket automatisch aan het juiste contact in je CRM-database.

  • Beheer alle vragen via één inbox.
  • Krijg een overzicht van alle support tickets per contact.
  • Zet tickets makkelijk om naar facturen.
  • Bewaar al je contacten op één plaats.

Eerst zien, dan geloven?
Probeer onze software 14 dagen uit. Volledig vrijblijvend en zonder te betalen.

Support

Dit kan je met de support ticketing-functie van Teamleader:

  • NL NL projecten beheren

    Een inbox voor alle vragen

    Zit bovenop alle klantvragen en beheer ze in een praktische centrale inbox. Medewerkers kunnen de vraag beantwoorden, bijlagen toevoegen of tickets aan iemand anders toewijzen.

  • NL NL De communicatiegeschiedenis per klant

    Link elk ticket aan je database.

    Teamleader linkt elk ticket automatisch aan je CRM-database. Zo zie je in één oogopslag de communicatiegeschiedenis per klant, lead of leverancier.

  • NL NL Factureren

    Van tickets naar facturen

    Niet iedere klantenservice is gratis. Je kunt de tijd die je spendeert aan het beantwoorden van tickets toevoegen aan je CRM, zodat je een volledige factuur kan sturen aan je klant.

  • NL NL Afspraken taken en telefoontjes in één gedeelde kalender

    Gebruik één agenda voor taken en telefoons.

    Gebruik een handige agenda om je werk te organiseren. Plan taken, afspraken en telefoontjes voor jezelf en je collega’s. Deel je agenda om inzicht te krijgen in elkaars planning.

  • NL NL Eén plaats voor al je contacten

    Bewaar al je contacten op één plaats.

    Beheer contactgegevens van klanten, medewerkers en leveranciers op één plaats. Voeg extra info toe die cruciaal is voor jouw manier van werken. Ook documenten, foto’s of bestanden hou je moeiteloos bij.

  • NL NL Eén plaats voor al je contacten

    Voeg moeiteloos contacten toe.

    Nieuwe klant toevoegen? Vul het btw-nummer in, wij doen de rest. Teamleader Focus haalt automatisch de gegevens van het bedrijf op en vult ze in.

Probeer ons twee weken uit.
Volledig vrijblijvend. Zonder te betalen.

Zit je met vragen?
Wij hebben antwoorden.

Vlot klanten beheren met onze software? Wij zorgen dat je meteen kan starten en geen kostbare tijd verliest met zoeken en uitproberen.

Zit je met vragen?
Wij hebben antwoorden.

44587450460 00e2457c27 c

Wat is een ticketsysteem?

Veel ondernemers worstelen met de vraag hoe je het beste je klantenservice kan inrichten. Wat is een ticketsysteem? En hoe kan het daarbij helpen? Een ticketsysteem is een tool om binnenkomende vragen (support tickets) van meerdere kanalen op één locatie op te slaan. Hierdoor wordt het voor medewerkers eenvoudig om support tickets op te volgen en op te lossen zonder dat er veel verschillende tools ingeschakeld moeten worden. Alles is dus op één locatie beschikbaar. Dit maakt het overzichtelijk en makkelijk om prioriteiten te stellen.

De voordelen van een ticketing tool

Dat een ticketing tool handig is, is wel duidelijk. Maar op welke manier precies? Wat zijn de voordelen van een ticketing app? Zet de volgende stap met jouw onderneming en groei verder. Hieronder gaan wij dieper op in op alle voordelen van ticketing.

  • Klantgeschiedenis inzichtelijk: Met een ticketing tool heb je direct alle klantgeschiedenis inzichtelijk. Hierdoor kun je snel schakelen en weet je precies hoe een klant het beste geholpen kan worden. Ook wordt de vraag of klacht direct gekoppeld aan de juiste persoon in het CRM van Teamleader.

  • Snelle ordening en archivering: Met ticket support van Teamleader worden alle inkomende e-mails snel geordend en gearchiveerd. Hierdoor kun je overzichtelijk aan de slag met de vraagstukken van klanten. Ook worden alle tickets automatisch gekoppeld aan een ticketnummer, waardoor je het overzicht makkelijk behoudt.

  • Efficiëntie: Waar je vroeger vaak door de e-mails heen moest gaan om de juiste vraag of klacht te vinden, is dat verleden tijd. Met een ticketsysteem kun je efficiënt alle vragen en klachten afhandelen, waardoor er meer tijd is voor belangrijke bedrijfsdoelstellingen én je klanten sneller geholpen zijn.

  • Klanttevredenheid: Doordat vragen en klachten sneller en beter afgehandeld worden, leidt dat tot een hogere klanttevredenheid. Dat is goed voor de klant, maar zeker ook voor jouw bedrijf!

Naast een ticketsysteem kun je met het CRM-systeem van Teamleader vele functionaliteiten uitvoeren, bijvoorbeeld klanten beheren, offertes maken, projecten beheren, tijd registreren, facturen maken en geld ontvangen.

Ga voor tevreden klanten met ticketing

Realiseer tevreden klanten met ticketing van Teamleader. Door efficiëntie, snelle ordening en archivering, inzichtelijke klantgeschiedenis en een duidelijke status per taak krijg jij een totaalbeeld van jouw klant en kun je vragen en/of klachten eenvoudig verwerken. Moderniseer dus vandaag je bedrijf en gebruik het ticketsysteem van Teamleader voor jouw bedrijfsdoelstellingen. Het online-ticketsysteem is geschikt voor onder andere digitale bureaus & IT-bedrijven, creatieve marketingbureaus, architecten & bouwkundig bureaus, consultancy & advies, mkb & kmo bedrijven en de bouw.