Project software

Rond projecten op tijd af en blijf binnen budget

  • Respecteer deadlines en budgetten met project software
  • Verbeter de werkdruk van je werknemers dankzij de project software
  • Laat klanten online de status van een project volgen
  • Factureer op basis van budget of urenregistratie

Werk je alleen of in team aan een project? Met project software zorg je ervoor dat je project overzichtelijk wordt onderverdeeld in milestones, taken en meetings. De ingebouwde projectplanning feature garandeert een perfect overzicht van de workload en respecteert deadlines en budgetten. Zo word jij blij van je projecten en het management wordt blij van jouw efficiëntie.

Rond projecten op tijd af en blijf binnen budget

Projects NL
  • NL NL Eén plaats voor al je contacten

    CRM en contacten beheren

    Beheer je contacten snel en efficiënt. Link hen aan een bedrijf en ken hen een functie toe. Voeg een bestaande contactenlijst aan het Teamleader CRM toe via CSV-import of de API. Voer je het KvK-nummer van een bedrijf in? Dan haalt Teamleader automatisch de beschikbare bedrijfsgegevens op. Zo doet het CRM software het werk voor jou en kun jij je focussen op wat écht belangrijk is.

  • NL NL De communicatiegeschiedenis per klant

    CRM en contactmomenten per klant

    Via een chronologisch actieoverzicht volg je welke collega contact had met een bedrijf of contactpersoon. En met wie, wanneer en hoe. Teamleader houdt een overzicht bij van telefoongesprekken, e-mails, meetings en facturen. Alle informatie staat per klant gebundeld. Zodat jij en je collega’s gemakkelijk op de hoogte blijven van alle communicatie met de klant. De klant hoeft zo bijvoorbeeld nooit meer twee keer hetzelfde verhaal te vertellen, wanneer een collega van jou afwezig is.

  • NL NL Klantenbeheer

    CRM en klantensegmentatie

    Orden je klantenbestand door het efficiënt te segmenteren. Je deelt je klanten op volgens sector, provincie of postcode. Of je wijst hen tags toe. Met labels als ‘klant’, ‘leverancier’ of ‘medewerker’ maak je gemakkelijk het onderscheid tussen klanten en andere contacten. Op deze manier kan je overzicht scheppen voor je relatiebeheer.