Support tickets

Support tickets

Tijdig antwoord op iedere vraag met ticketing.

Geef leads, klanten en leveranciers de service die ze verdienen. Met de ticketing module komt iedere vraag in een gecentraliseerde inbox terecht en krijgt iedereen een automatische reactie om te laten weten dat hij of zij geholpen wordt. Bovendien linkt Teamleader ieder ticket automatisch aan de contactpersoon in de CRM-database. Transparant, snel en efficiënt.

Probeer nu gratis

Een inbox voor alle vragen

Zit bovenop alle klantvragen en beheer ze in een praktische centrale inbox. Medewerkers kunnen de vraag beantwoorden, bijlagen toevoegen of tickets aan iemand anders toewijzen.

Ieder ticket gelinkt aan het CRM

Omdat Teamleader ieder ticket aan de CRM-database koppelt, krijg je een 360° overzicht van de contactpersoon zodra je een ticket opent. Ook wanneer je een bedrijfspagina of contact opent in het CRM, krijg je de lijst van tickets te zien die aan deze persoon of organisatie gekoppeld is.

Van tickets naar facturen

Niet iedere klantenservice is gratis. Je kunt de tijd die je spendeert aan het beantwoorden van tickets toevoegen aan je CRM, zodat je een volledige factuur kan sturen aan je klant.

10.000 mkb'ers werken slimmer met Teamleader

10.000 mkb'ers werken slimmer met Teamleader

 

"Ticketing verbeterde onze interne communicatie enorm en maakt het leven van onze projectmanagers een stuk makkelijker."

Jannis Lootens - Red Matters

Probeer Teamleader vandaag!

14 dagen gratis. Geen creditcard nodig.