Prijs

Bereken jouw kostprijs

Per kwartaal Per jaar (-15%)
Running legs
  • Go

    Wil jij je klanten en salespijplijn zonder gedoe beheren? Dit is het ultieme pakket. Go get ’em tiger!

    50 /maand

    2 gebruikers inbegrepen

    25 € per extra gebruiker

    Functies

    • Contacten & bedrijven

      Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega's. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.

    • Deals

      Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.

    • Offertes & facturen

      In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen en offertes. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel ze op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.

    • Producten

      Creëer en beheer al je producten en diensten zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.

    • Integraties

      Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.

    • Support via e-mail & telefoon

      Ons werk is om jouw werk vlot te laten verlopen. Daarom kun je ons altijd bereiken met vragen. Bel of mail ons en we helpen je graag verder!

    • Taken, calls & meetings

      Plan taken, vergaderingen en telefoontjes in voor jezelf en je collega’s en hou de tijd die je spendeert moeiteloos bij met behulp van tijdregistratie.

    • Tijdregistratie

      Gebruik de verschillende timetracking-mogelijkheden om de tijd te registreren die je spendeert aan taken en vergaderingen, of voeg je factureerbare uren handmatig toe.

    • Abonnementen

      Stel periodieke facturen of abonnementen in en Teamleader verzendt ze tijdig en automatisch.

    • Automatische betalingsherinneringen

      Stel moeiteloos automatische betalingsherinneringen in voor een gezonde cashflow.

    • Projectmanagement

      Deel je project op in verschillende milestones en taken. Hoeveel kosten maakte je bij je project, en hoeveel winst hou je eraan over? Met Teamleader krijg je de juiste inzichten om je aanpak moeiteloos bij te sturen.

    • Digitale werkbonnen

      Ga je naar een klant? Geef je afgelegde kilometers, je uren en verbruikte materialen in in de app, en giet alles in één pdf. Je klant kan ter plaatse ondertekenen.

    • Werkoverzicht Nieuw

      Met Teamleaders nieuwe werkoverzicht maak je heldere inschattingen van het nodige werk, en hou je je projecten perfect onder controle

    • Resource planning voor projecten

      Plan je werk en verdeel onder je collega's. Bekijk wie nog ruimte heeft en wie overwerkt is. Zo blijft iedereen tevreden.

    • Vakantieplanning

      Stel de sluitingsdagen van je bedrijf in, net als alle vakantiedagen van je werknemers.

    • Ticketing

      Bewaar het overzicht van alle vragen die je binnenkrijgt en beheer ze in één praktische inbox. Medewerkers kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of het ticket aan de geschikte collega toewijzen.

    • Priority support via in-app chat

      Via onze in-app chat heb je onmiddellijk contact met één van onze supportmedewerkers. Persoonlijke service op maat vanaf de eerste dag.

    • Bedrijfsentiteiten Nieuw

      Beheer meerdere bedrijfsentiteiten in één account. Stel per entiteit een ander btw-nummer, bedrijfsadres, e-mailadres, betalingsinformatie, factuurnummering en documentlay-out in.

    • Tijdslijn voor projecten Coming soon

      Dankzij een visuele weergave van al je projecten zie je direct waar de frictiepunten in je planning zitten. Perfect om op je wekelijkse teammeetings professioneel voor de dag te komen.

    • Cash-in Forecast Binnenkort beschikbaar

      Maak een accurate prognose van je inkomende cash. Op basis van de verval- of de verwachte betaaldatum van je facturen krijg jij duidelijk te zien hoeveel geld je ziet binnenstromen in de komende drie maanden.

    • CloudProject nieuw

      Geef klanten via een extern platform toegang tot de status van hun project. Daar kunnen ze feedback achterlaten of zaken raadplegen zoals de vooruitgang, facturen, geplande meetings of gedeelde documenten.

    • Menselijke ondersteuning

      Naast onze Knowledge Base en de vele productrainingen, webinars en video’s, staan onze supportmedewerkers graag voor je klaar om je job makkelijker te maken.

    Vanaf 11de gebruiker

    12.5 / gebruiker / maand

  • Aanbevolen

    Move

    Dé must-haves om je bedrijf én team naar een hoger niveau te tillen. Move over, Excel en losse post-its!

    60 /maand

    2 gebruikers inbegrepen

    30 € per extra gebruiker

    Functies

    • Contacten & bedrijven

      Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega's. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.

    • Deals

      Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.

    • Offertes & facturen

      In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen en offertes. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel ze op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.

    • Producten

      Creëer en beheer al je producten en diensten zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.

    • Integraties

      Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.

    • Support via e-mail & telefoon

      Ons werk is om jouw werk vlot te laten verlopen. Daarom kun je ons altijd bereiken met vragen. Bel of mail ons en we helpen je graag verder!

    • Taken, calls & meetings

      Plan taken, vergaderingen en telefoontjes in voor jezelf en je collega’s en hou de tijd die je spendeert moeiteloos bij met behulp van tijdregistratie.

    • Tijdregistratie

      Gebruik de verschillende timetracking-mogelijkheden om de tijd te registreren die je spendeert aan taken en vergaderingen, of voeg je factureerbare uren handmatig toe.

    • Abonnementen

      Stel periodieke facturen of abonnementen in en Teamleader verzendt ze tijdig en automatisch.

    • Automatische betalingsherinneringen

      Stel moeiteloos automatische betalingsherinneringen in voor een gezonde cashflow.

    • Projectmanagement

      Deel je project op in verschillende milestones en taken. Hoeveel kosten maakte je bij je project, en hoeveel winst hou je eraan over? Met Teamleader krijg je de juiste inzichten om je aanpak moeiteloos bij te sturen.

    • Digitale werkbonnen

      Ga je naar een klant? Geef je afgelegde kilometers, je uren en verbruikte materialen in in de app, en giet alles in één pdf. Je klant kan ter plaatse ondertekenen.

    • Werkoverzicht Nieuw

      Met Teamleaders nieuwe werkoverzicht maak je heldere inschattingen van het nodige werk, en hou je je projecten perfect onder controle

    • Tijdslijn voor projecten Coming soon

      Dankzij een visuele weergave van al je projecten zie je direct waar de frictiepunten in je planning zitten. Perfect om op je wekelijkse teammeetings professioneel voor de dag te komen.

    • Cash-in Forecast Binnenkort beschikbaar

      Maak een accurate prognose van je inkomende cash. Op basis van de verval- of de verwachte betaaldatum van je facturen krijg jij duidelijk te zien hoeveel geld je ziet binnenstromen in de komende drie maanden.

    • Resource planning voor projecten

      Plan je werk en verdeel onder je collega's. Bekijk wie nog ruimte heeft en wie overwerkt is. Zo blijft iedereen tevreden.

    • Vakantieplanning

      Stel de sluitingsdagen van je bedrijf in, net als alle vakantiedagen van je werknemers.

    • Ticketing

      Bewaar het overzicht van alle vragen die je binnenkrijgt en beheer ze in één praktische inbox. Medewerkers kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of het ticket aan de geschikte collega toewijzen.

    • Priority support via in-app chat

      Via onze in-app chat heb je onmiddellijk contact met één van onze supportmedewerkers. Persoonlijke service op maat vanaf de eerste dag.

    • Bedrijfsentiteiten Nieuw

      Beheer meerdere bedrijfsentiteiten in één account. Stel per entiteit een ander btw-nummer, bedrijfsadres, e-mailadres, betalingsinformatie, factuurnummering en documentlay-out in.

    • CloudProject nieuw

      Geef klanten via een extern platform toegang tot de status van hun project. Daar kunnen ze feedback achterlaten of zaken raadplegen zoals de vooruitgang, facturen, geplande meetings of gedeelde documenten.

    • Menselijke ondersteuning

      Naast onze Knowledge Base en de vele productrainingen, webinars en video’s, staan onze supportmedewerkers graag voor je klaar om je job makkelijker te maken.

    Vanaf 11de gebruiker

    15 / gebruiker / maand

  • Boost

    Grenzeloos ondernemen met ons totaalpakket. Geef jouw business die maximale boost!

    80 /maand

    2 gebruikers inbegrepen

    40 € per extra gebruiker

    Functies

    • Contacten & bedrijven

      Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega's. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.

    • Deals

      Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.

    • Offertes & facturen

      In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen en offertes. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel ze op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.

    • Producten

      Creëer en beheer al je producten en diensten zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.

    • Integraties

      Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.

    • Support via e-mail & telefoon

      Ons werk is om jouw werk vlot te laten verlopen. Daarom kun je ons altijd bereiken met vragen. Bel of mail ons en we helpen je graag verder!

    • Taken, calls & meetings

      Plan taken, vergaderingen en telefoontjes in voor jezelf en je collega’s en hou de tijd die je spendeert moeiteloos bij met behulp van tijdregistratie.

    • Tijdregistratie

      Gebruik de verschillende timetracking-mogelijkheden om de tijd te registreren die je spendeert aan taken en vergaderingen, of voeg je factureerbare uren handmatig toe.

    • Abonnementen

      Stel periodieke facturen of abonnementen in en Teamleader verzendt ze tijdig en automatisch.

    • Automatische betalingsherinneringen

      Stel moeiteloos automatische betalingsherinneringen in voor een gezonde cashflow.

    • Projectmanagement

      Deel je project op in verschillende milestones en taken. Hoeveel kosten maakte je bij je project, en hoeveel winst hou je eraan over? Met Teamleader krijg je de juiste inzichten om je aanpak moeiteloos bij te sturen.

    • Digitale werkbonnen

      Ga je naar een klant? Geef je afgelegde kilometers, je uren en verbruikte materialen in in de app, en giet alles in één pdf. Je klant kan ter plaatse ondertekenen.

    • Werkoverzicht Nieuw

      Met Teamleaders nieuwe werkoverzicht maak je heldere inschattingen van het nodige werk, en hou je je projecten perfect onder controle

    • Tijdslijn voor projecten Coming soon

      Dankzij een visuele weergave van al je projecten zie je direct waar de frictiepunten in je planning zitten. Perfect om op je wekelijkse teammeetings professioneel voor de dag te komen.

    • Cash-in Forecast Binnenkort beschikbaar

      Maak een accurate prognose van je inkomende cash. Op basis van de verval- of de verwachte betaaldatum van je facturen krijg jij duidelijk te zien hoeveel geld je ziet binnenstromen in de komende drie maanden.

    • Bedrijfsentiteiten Nieuw

      Beheer meerdere bedrijfsentiteiten in één account. Stel per entiteit een ander btw-nummer, bedrijfsadres, e-mailadres, betalingsinformatie, factuurnummering en documentlay-out in.

    • Resource planning voor projecten

      Plan je werk en verdeel onder je collega's. Bekijk wie nog ruimte heeft en wie overwerkt is. Zo blijft iedereen tevreden.

    • Vakantieplanning

      Stel de sluitingsdagen van je bedrijf in, net als alle vakantiedagen van je werknemers.

    • Ticketing

      Bewaar het overzicht van alle vragen die je binnenkrijgt en beheer ze in één praktische inbox. Medewerkers kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of het ticket aan de geschikte collega toewijzen.

    • Priority support via in-app chat

      Via onze in-app chat heb je onmiddellijk contact met één van onze supportmedewerkers. Persoonlijke service op maat vanaf de eerste dag.

    • CloudProject nieuw

      Geef klanten via een extern platform toegang tot de status van hun project. Daar kunnen ze feedback achterlaten of zaken raadplegen zoals de vooruitgang, facturen, geplande meetings of gedeelde documenten.

    • Menselijke ondersteuning

      Naast onze Knowledge Base en de vele productrainingen, webinars en video’s, staan onze supportmedewerkers graag voor je klaar om je job makkelijker te maken.

    Vanaf 11de gebruiker

    20 / gebruiker / maand