Test ons twee weken. Zoveel je maar wilt. Geen match? Geen probleem. Je betaalt ons geen cent. Even goede vrienden.

Benieuwd naar de kostprijs?

Per kwartaal Per jaar (-15%)

GO

De essentiële combinatie om slimmer te werken. You're good to go.

€ 25,00 Voor 1 gebruiker(s) per maand Minimaal 2 gebruikers

features

  • Contacten & bedrijven

    Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega's. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.
  • Deals

    Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.
  • Offertes en facturen

    In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen en offertes. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel ze op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.
  • Producten

    Creëer en beheer al je producten en diensten zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.
  • Integraties

    Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.
  • Support via e-mail & telefoon

    Onze job is die van jou vlot te laten lopen. Daarom kun je ons steeds contacteren met vragen. Bel of mail ons en we helpen je graag verder!
  • Vanaf 11de gebruiker € 12,50 / gebruiker / maand

BOOST

Het ultieme pakket voor je hele bedrijf. Boost your business.

€ 40,00 Voor 1 gebruiker(s) per maand Minimaal 2 gebruikers

features

  • Contacten & bedrijven

    Beheer al je contacten via één digitale database die makkelijk toegankelijk is voor jou en je collega's. Voeg klantgegevens snel en automatisch toe, en win tijd door gegevens niet meer manueel te moeten invoeren.
  • Deals

    Maximaliseer je verkoopcijfers door elke deal nauwgezet op te volgen, van het eerste contact tot de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je actie moet ondernemen, zodat je nog sneller deals sluit.
  • Offertes en facturen

    In een aantal klikken maak, verzend en beheer je facturen en offertes. Zet een offerte makkelijk om in een factuur, stel ze op in je huisstijl voor een professionele uitstraling en laat klanten moeiteloos online betalen.
  • Producten

    Creëer en beheer al je producten en diensten zodat je snel offertes en facturen maakt zonder telkens alle productlijnen opnieuw in te voeren.
  • Integraties

    Gedaan met knippen en plakken: integreer Teamleader met meer dan 200+ tools.
  • Support via e-mail & telefoon

    Onze job is die van jou vlot te laten lopen. Daarom kun je ons steeds contacteren met vragen. Bel of mail ons en we helpen je graag verder!
  • Taken, calls & meetings

    Plan taken, vergaderingen en telefoontjes in voor jezelf en je collega’s en hou de tijd die je spendeert moeiteloos bij met behulp van tijdregistratie.
  • Tijdregistratie

    Gebruik de verschillende timetracking-mogelijkheden om de tijd te registreren die je spendeert aan taken en vergaderingen, of voeg je factureerbare uren handmatig toe.
  • Abonnementen

    Stel recurrente facturen of abonnementen in en Teamleader verzendt ze tijdig en automatisch.
  • Automatische herinneringen

    Creëer zonder moeite automatische betaalherinneringen voor een gezonde cashflow.
  • Projectmanagement

    Deel je project op in verschillende milestones en taken. Hoeveel kosten maakte je bij je project, en hoeveel winst hou je eraan over? Met Teamleader krijg je de juiste inzichten om je aanpak moeiteloos bij te sturen
  • Digitale werkbonnen

    Ga je naar een klant? Geef je afgelegde kilometers, je uren en verbruikte materialen in in de app, en giet alles in één pdf. Je klant kan ter plaatse ondertekenen.
  • Resource planning op projecten

    Plan je werk en verdeel onder je collega's. Bekijk wie nog ruimte heeft en wie overwerkt is. Zo blijft iedereen tevreden.
  • Vakantieplanning

    Stel de sluitingsdagen van je bedrijf in, net als alle vakantiedagen van je werknemers.
  • Ticketing

    Bewaar het overzicht van alle vragen die je binnenkrijgt en beheer ze in één praktische inbox. Medewerkers kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of het ticket aan de geschikte collega toewijzen.
  • Priority support via in-app chat

    Via onze in-app chat heb je onmiddellijk één van onze supportmedewerkers bij de hand. Service op mensenmaat en in mensentaal vanaf dag 1.
  • Vanaf 11de gebruiker € 20,00 / gebruiker / maand