1. Eén plaats voor al je contacten.

1. Eén plaats voor al je contacten.
Al je contacten staan in één digitale database, makkelijk toegankelijk voor jou en je collega’s. Voeg klantgegevens supersnel toe: vul een KVK-nummer in, Teamleader doet de rest. Via de LinkedIn-plugin houd je alles up-to-date.

2. Duidelijke communicatiegeschiedenis.
Leer je klanten écht kennen: alle informatie zit op dezelfde plek. Inclusief de volledige communicatiegeschiedenis, zoals e-mails, telefoontjes en gemaakte afspraken.
2. Duidelijke communicatiegeschiedenis.


3. Verkoop meer met overtuigende offertes.

3. Verkoop meer met overtuigende offertes.
Maak en verstuur offertes met je eigen logo en huisstijl. Zo wek je vertrouwen en haal je meer werk binnen. Dankzij templates maak je ze bovendien superefficiënt.

4. Van offerte naar project.
Maak van een aanvaarde offerte in één klik een project. De inhoud van je offerte wordt meteen omgezet naar milestones in je project.
4. Van offerte naar project.


5. Registreer je gewerkte uren.

5. Registreer je gewerkte uren.
Registreer tijd voor al je taken, afspraken en telefoontjes, en koppel ze aan het juiste project of klant. Gebruik onze Time Tracker tijdens het werk, of vul je uren in aan het eind van de dag.

6. Rapporten over urenregistratie.
Bekijk overzichtelijke rapporten van de gewerkte uren. Je kunt filteren op datum, gebruiker en werktype. Waar heb je je tijd aan besteed? Wat kon efficiënter?
6. Rapporten over urenregistratie.


7. Verstuur facturen in een handomdraai.

7. Verstuur facturen in een handomdraai.
Factureer flexibel, rechtstreeks vanuit een project of vanuit de ongefactureerde uren van een klant. Je kunt verschillende uurtarieven per medewerker of taaktype instellen in ons facturatieprogramma.

8. Word snel en correct betaald.
Laat je klant online betalen, raadpleeg altijd en overal de juiste statussen van betaling, en stel automatische betalingsherinneringen in voor wanbetalers.
8. Word snel en correct betaald.



Jonas - Partners for design
Teamleader centraliseert onze administratie, en maakt ze toegankelijk voor iedereen, op elk moment of apparaat.
Andere software werkt prima samen met Teamleader.
Nooit meer knippen en plakken: Teamleader werkt samen met 200+ apps en programma’s die jouw bedrijf waarschijnlijk al gebruikt.







Een keurige agenda
Mis nooit meer een afspraak of deadline dankzij een perfecte up-to-date agenda.
Alle agenda-integratiesCentrale communicatie
Houd inkomende en uitgaande e-mails, telefoontjes en andere communicatie nauwkeurig bij.
Alle e-mailintegratiesKoppel je boekhouding
Link Teamleader aan je boekhouding en volg facturen gemakkelijk op - of stuur ze meteen naar je boekhouder.
Alle boekhoudintegraties












Zit je met vragen? Wij hebben antwoorden.
Niet iedereen werkt hetzelfde. Daarom bieden we heel wat mogelijkheden aan om snel met Teamleader te starten.
Vind je graag je eigen weg?
Of heb je liever wat hulp? Aan jou de keuze.
Zit je met vragen? Wij hebben antwoorden.
