Veelgestelde vragen

Hieronder beantwoorden we de veelgestelde vragen. Vind je het antwoord op jouw vraag niet? Stuur ons een mailtje via worksmarter@teamleader.nl.

Kan ik eenvoudig parkeren in de buurt?

Parkeren kan gratis op het eigen terrein van De Fabrique. Professionele parkeerbegeleiders zullen je ontvangen en een van de 700 plekken aanwijzen, zodat het parkeren soepel verloopt en jouw Work Smarter dag direct efficiënt kan beginnen. 

Hoe bereik ik De Fabrique met het OV?

Op station Maarssen stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Neem vervolgens uitgang Kanaalzijde. Je bereikt De Fabrique in 15 minuten lopen. Er zijn op station Maarssen ook OV-fietsen beschikbaar. 

Tot wanneer kan ik een ticket bestellen?

Je kan tot de dag van het event zelf tickets bestellen. Hou er wel rekening mee dat de voorverkoop in fasen verloopt, en tickets duurder worden naarmate het event dichterbij komt:

  • Super Early Bird-ticket: € 35 pp. tot 17 mei 2019

  • Early Bird-ticket: € 50 pp. tot  20 september 2019

  • Work Smarter-ticket: € 75 pp. tot het event zelf

(*) alle prijzen zijn exclusief BTW. 

Wordt er ook een vegetarische lunch voorzien?

Voor de lunch voorzien we een vegetarisch alternatief. Als we met andere vereisten rekening dienen te houden, neem je best even contact met ons op via worksmarter@teamleader.nl. 

Ik krijg een foutmelding wanneer ik tickets probeer te bestellen. Wat moet ik doen?

Leuk dat je tickets voor Work Smarter wil bestellen! Krijg je helaas een foutmelding waarin staat dat er een probleem is opgetreden bij het verzenden van jouw bestelling? Dan blokkeert jouw firewall waarschijnlijk het ticket-systeem. Wat je kan doen, is het via een ander netwerk (bijvoorbeeld je 4G-netwerk) opnieuw proberen. 

Lukt het nog steeds niet? Stuur ons in dat geval een mailtje via worksmarter@teamleader.nl zodat we kunnen uitzoeken waar het probleem ligt. 

Zijn de tickets refundable?

Helaas zijn de tickets niet refundable. Wel kun je iemand anders blij maken met jouw ticket. Stuur een mail naar worksmarter@teamleader.nl met de naam en emailadres waarop jouw ticket overgezet moet worden.